hotmail sign up gmail login
escort ankara
mobilepornxtube mobile18porn mobilefuckporn mobilexxxsexporn
aydin escort bilecik escort
istanbul escort beylikduzu escort istanbul escort halkali escort etiler escort beylikduzu escort sisli escort sirinevler escort istanbul escort sirinevler escort esenyurt escort sirinevler escort sirinevler escort avcilar escort istanbul escort beylikduzu escort bakirkoy escort beylikduzu escort atakoy escort avcilar escort sirinevler escort findikzade escort porno porna brazzers porno turk pornosu porno izle hd porno
istanbul escort
 
 
 
 
კომპანიის შესახებ
სტრუქტურადირექტორთა საბჭოვაკანსია კომიტეტები
პროექტებიფინანსური ინფორმაცია
აუქციონებიტენდერებისოციალური პროგრამებიმედიაწესები და ინსტრუქციები 
 
მოდერნიზაციის პროექტი - სწრაფი რკინიგზა

,,საქართველოს რკინიგზამ” დაიწყო რკინიგზის მოდერნიზაციის პროექტის განხორციელება. პროექტის ძირითადი მიზნებია:

  • სატვირთო გადაზიდვებისა და სამგზავრო გადაყვანების ოპტიმიზაცია;
  • სადგურების, დეპოებისა და ინფრასტრუქტურის ოპტიმიზაცია;
  • სატვირთო და სამგზავრო მოძრავი შემადგენლობის ოპტიმიზაცია;
  • ოპერირების ხარჯების შემცირება;
  • უსაფრთხოების გაუმჯობესება;
  • სოციალური და გარემოს უსაფრთხოების დაცვა;
  • მატარებლების სიჩქარის გაზრდა.

 

პროექტი პირველ რიგში თბილისიდან შავი ზღვის მიმართულებით მოძრავ მთავარ მაგისტრალზე, კერძოდ, ფოთისა და ბათუმის სადგურებზე ფოკუსირდება. პროექტი გულისხმობს თბილისსა და ბათუმს შორის მაგისტრალისა (315 კმ) და ელექტრომომარაგების, ასევე 40 კილომეტრიანი უღელტეხილის რეგიონის მოდერნიზებას, სამგზავრო მატარებლის სიჩქარის გაზრდის მიზნით, 80 კმ/სთ-მდე უღელტეხილის მონაკვეთზე და 120კმ/სთ-მდე დანარჩენ მაგისტრალზე, მაშინ როდესაც ამჟამად საშუალო სიჩქარე უღელტეხილის მონაკვეთზე დაახლოებით 55 კმ/სთ-ს, ხოლო დანარჩენ მაგისტრალზე დაახლოებით 65-90კმ/სთ-ს აღწევს.

 

2010 წელს "საქართველოს რკინიგზამ" კომპანია SYSTRA და SNCFI მოიწვია პროექტის ტექნიკურ-ეკონომიკურ დასაბუთებისა და პირველად სამშენებლო პროექტის შესასრულებლად.  

 

 

კომპანია იმედოვნებს რომ საჭირო მასალებისა და აღჭურვილობის შეძენა 2012 წლის დასაწყისში დასრულდება. ტენდერი უღელტეხილზე სამუშაოების ჩატარებაზე უკვე დასრულებულია და სამუშაოების დაწყება 2012 წლის გაზაფხულზე, ან ზაფხულში იგეგმება. თანამედროვე ლიანდაგი და ელექტრომომარაგების ინფრასტრუქტურა მაგისტრალის 40 კილომეტრიან მონაკვეთზე უკვე დამონტაჟებულია. ამასთან ერთად "საქართველოს რკინიგზის" მატარებლების მოძრაობის სიჩქარემ მაგისტრალის 100 კილომეტრიან მონაკვეთზე 120 კმ/სთ-ს მიაღწია და 2011 წლის ბოლოსთვის კომპანია იმედოვნებს ამ სიჩქარის განვიარებას მაგისტრალის შემდეგ 50 კილომეტრზეც.

პროექტი მთლიანობაში დასრულდება 2013 წელს.

 

 
 
 
 


 
 
Copyright © 2018 Georgian Railway. All Rights Reserved.